8 Kasım 2011 Salı

uyumadan.

dağınık yatakta yanında yatıyorum bu gece
arkanda
sana sarılıyorum
elimin altında midenin gurultusu
saçlarını okşuyorum
ensenden öpüyorum
traşsız,sen kokan ensenden.
camdan vuran ince ışıkla
gözünün kenarındaki o tek çizgiyi 
seçebiliyorum sadece
oda ağır,karanlık.
içimiz ağır,karanlık.
yalnız kalmamak için değil
yalnızlığımızı paylaşmak için 
bir altımızdaki yatak.
konuşmuyoruz.
sessizliğimiz net,olabildiğine keskin.
bir sigara yakıyorum
bir fırt alıp sana uzatıyorum
sigarayı içine çekerken dudakların 
dokunuyor parmak uçlarıma.
dudakların aç,şehvetli.
o küçücük temas söndürüyor ateşimizi
sürekli başa saran bir şarkı..
odanın havası kurşun gibi ağır
şarkı kulaklarımıza değmeden paramparça oluyor.

birazdan sabah olacak
perdenin aralığından 
gözümüze değen ışıkla uyanacağız.
uyumadan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder